Pages

Sunday, October 18, 2009

kepulangan....

pejam celik pejam celik...dah 2 bulan lebih aku balik malaysia....apa eea?aku pun x pasti apa yang aku lalui...dalam abat aku disini...baru dua bulan...?dua bulan ni yang banyak buat aku pening....banyak juga hati yang aku hancurkan...jahatnya aku...
apa yang aku ingin katakan disini, bukan untuk menyombong atau membongkak, aku, dari sebuah hati yang tulus, maafkan lah aku...kerana aku, kerana diriku, dan kerana perilakuku, banyak manusia terhiris...dosakah aku untuk smua ini?dosa ya!mungkin aku ;lah manusia yang paling bodoh didunia, mencari sesuatu yang belum pasti...
hari ini, aku sunyi, diam aku sendiri melempas pandangan di sebuah sudut dibilik kecilku ini, sedih...aku x berdaya untuk menangis, dan aku x kan menangis lagi...
cuma apa yang aku pinta, maafkan lah aku...........

No comments:

Post a Comment